Asystent/ka w Sekcji Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy:
Warszawa
Główne obowiązki:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pierwszej linii kontaktu z klientem,
- obsługa połączeń telefonicznych i udzielanie informacji o ofercie,
- obsługa poczty e-mail/korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- prowadzenie rejestru kontaktów oraz obsługa CRM,
- wsparcie i tworzenie raportów dla działu handlowego,
- budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office – głównie MS Excel, MS Word, MS Power Point,
- doświadczenie w pracy na pierwszej linii obsługi klienta (recepcja, call center) będzie atutem,
- zaangażowanie i dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność budowania relacji z klientem, również przez telefon,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- pozytywne nastawienie do realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
- pracę w dużej i stabilnej firmie,
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju,
- opieka medyczna,
- karta Multisport,
- codziennie świeże owoce,
- otwartą i przyjacielską atmosferę pracy.
Dodatkowe informacje:
Prosimy o dołączenie Curriculum Vitae.
Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w aplikacji dla celów niezbędnych dla obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez Grupę Profbud Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo wglądu w swoje dane i możliwość ich poprawiania oraz, że ich podanie jest dobrowolne. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem Danych Osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO”).
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Biura sprzedaży
Oops! Something went wrong while submitting the form.